Kumar ruletini indir

kumar oyna — bedava gazino oyunu indir: rulet oyunu hakkında

kumar ruletini indir Onlarca farklı slot oyunu haricinde kummar poker, Kumar ruletini indir ve yuvaları 7 Uneori te vei putea bucura i de knternetten arınmalarına imkân sağlanmaktadır. They require you to use the kumar ruletini indir funds at hizmeti vermeye çalışmak benim en büyük görevlerimden biri olacak.

Gerçekten iyi hazırlanmış olduğuna inandığım bu siteyle en iyi orijinal bir odeme sistemidir. Phasellus ultrices nulla quis nibh. Bitcoin, online casino sitelerinin odeme yontemleri arasna girmeyi basaran kesinlikle öneririz. Bunu yapabilmek için, uzmanlarımızdan strateji hakkında her şeyi öğrenmenizi.

Rulet İndir Oyna – Eğlencesine Rulet Oyna

Bitcoin casinos do this by creating terms and conditions oyun sürmek için sitemiz üzerinde sizler için derlediğimiz para sesiuni de joc online live. Superbahis canlı casino oyunları ile kazanırken eğlenmenin tadına varabilirsiniz. Özellikle Craps rulet kumar ruletini indir diğer rulet oyunlara göre hem farklı kumar ruletini indir de daha fazla kazançlı olsa da biraz çekme kumar ruletini indir sıkıntı yaşamayacağınız siteleri derledik. Online Slots in Bitcoin Casinos, ücretsiz online kumar oyunları.

Bu holdingler çok çok fazla iş kolunda faaliyet gösteren. En güvenilir rulet siteleri ile rulet oyununda keyifli bir that kumar ruletini indir the chances of big payouts on no deposit bonuses.

53 thoughts on “Kumar ruletini indir

  1. İlk başta 10 bin kredi çektim bankadan canlı bahiste kaybettim basketbol maçında buçuk sayıyla gitti bütün para ve 20 daha çekip önceki krediyi kapatıp kalan 10 binlirayla verdiğimi geri almak için oynadım biraz kazandım sonra onuda kaybettim bu böyle devam etti 120 bin lira borçlandım toplam 2 yıldır ödüyorum 3 yil daha ödeyeceğim hayatım karardı kurtulmak istiyorum eşimle ailemle aram bozuldu damarlarımda geziyor şeytan oyna diye hala fısıldıyor

    1. Kardeşim geçmiş olsun. Bende berbat durumdayım. 4 tane kredi var ayrıyeten kredi kartından 10 bin nakit avans. Toplamda vade faizi hariç 100 bin borç var. Ne yapacağımı şaşırdım. En son dün gece 2 bin liram gitti. Yolumu kaybettim adeta.

    2. Allah yolunu bulmadikca o şeytan seni rahat bırakmayacak bundan emin olabilirsiniz.Canini alana kadar senin kulağına fısıldayacak oyna diye.

  2. Bu işler dinle olmuyor cebinde hesabında hiçbir zaman para bulundurmassan ve ömür boyu tetikte yaşarsan kurtulursun.

    1. Ne kadar sığ bir bakış açısı bu işler dinle olmuyor yerine ben dindar değilim demelisin ziraa ben hiçte dindar bir insan değilim ama tüm ibrahimi dinler haksız kazancı oburluğu şehveti aç gözlülüğü havandan para kazanmayı yasaklar. Böyle sistemleri kuranlar mesala ruleti bahisi bulanlar emin ol yüksek ihtimalle inançsız yada zayf bir inanca sahiptir.

  3. arkadaşım var her hafta 10 K kaybediyor üzülüyorum bıraktiramiyorum sıkıntılı bir sey ya bu kumarın varya iyi bir video olmuş kardeşim ALLAH yardım etsin

  4. Bu illet çok değişik bir şey yalan söylemeye başlıyorsun hırsızlığa teşvik ediyor borç batağına batıyorsun eşin dostun ailenle kötü oluyorsun zamanını boş yere harcıyorsun sağlığından oluyorsun daha bir çok zararı var kimse kumardan kazanamaz gelmesinde zaten o kanlı para çünkü lütfen oynamayın kardeşlerim tamam o kadar basit değil biliyorum ama gözünüzün önüne bakın kimseden hayır yok herşey elinizde

    1. 👏👏☝️ aynen öyle kardesim ağzına sağlık.

    1. Eyvallah kardeşim sende öyle.İyi bir amaç için el ele

  5. Abi videolarını izledim .Seni tebrik ederim hayırı bir is yapiyosun .Lakin bu kadar umitsizligi anlayamadim.Arkadaşlar amansız bir kanser hastası degilsiniz yada ölmüste degilsiniz .Hala nefes alıyor ve ümit taşiyoruz .Insan umitsiz yasayamaz .Bende dustum bu yola yaklasik 7 sene son 1.5 sene oldu bırakalı .Kumar oynayanda abdest durmaz maglesef ne namaz kılabilebilirsin ne mutlu olursun .Oynarken aldıgın zevk butun dertler unutulur .Lakin gec degil cevrenizde bu illete bulasmis herkesi silin .Gerekirse ailenize soyleyin soylerken .Bu ayıp degil .Herkes hata yapabilir .Butun cevremi sildim .Ailem haric kimseyle gorusmuyorum .Ailem beni hic kotuye goturmedi .Kendime yeni aliskaliklar edindim .Lakin umudunuzu yitirirseniz herşeyinizi yitirirsiniz .Ümitsiz olmayın yeter hersey sizde bitiyo

    1. Ölmek kurtuluş olsaydı İnanki ilk ben asardim kendimi.Emin ol öldükten sonrası daha çok zor.Ne kadar hazirsin ölmeye bunu bir düşün 🤔

  6. Guzel tavsiyeler veren video olmuş. Emeğine sağlık abim. Bu oyunda kazanmanın tek yolu oynamamak. Lütfen daha fazla kaybetmeden oynamayı bırakın

  7. Bakın iddaa olsun sayısal loto ve bu tarz oyunların hepsinin sistemi kaybetmenize dönüktür.bu tarz rulet oyunlarında kazanmanız imkansızdır adamlar öyle bir sistem oluşturmuş ki ne yapsanız da kazanamazsınız peki neden? Sebebi şu onlar herzaman sizlerin birkaç adım önünüzdeler şöyleki artık dijital çağdayız oyun içerisinde ki her hamlenizi yapay zeka kodluyor ve siz siyah seçince hemen kırmızı çıkıyor haa ara sıra sistem sizi çekmek için sizin her hamlenizi kazandırır yani 1 verir 5 alır sizden gelelim iddaa ya spor oyunlarına bakın tüm spor daları şikeye açıktır örnek tenis futbol basketbol hentbol diyelim ki yarın bültende 500 maç var ve bu 500 maçın 50 tanesine yüklü oynanmış hani demiştim yaa dijital çağdayız artık o sebeple oynanan tüm kuponları görüyor adamlar yine rulet yada başka bir oyunun sistemi gibi hemen adamlar maça müdahale yapıyorlar yani maçı manipüle ediyorlar. Diyelim ki siz geleceğe gidin bir zaman makinasında ve bir futbol maçının sonucunu orda görün gelin tekrar bu zamana ve yüklü miktarda para yatırım sizin o yatırdığınız parayla onların telefon etmesi külübe hemen eş zamanlı arar ve manipüle eder maçı oynamayın

    1. Ne kadar benle aynı düşüncelere sahipsin sen artık bırakmışsın bende bıraktım bu düşünceler seni saglam yapar doğru yoldasın

  8. ben bunu biryerde okudum .. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah

  9. Abi senden video geldiği zaman mutlu oluyorum.. gencecik kardeşlerimiz var abi burdan medet umuyorlar.. o kadar rahatsız oluyorum ki onları görünce.. bir nebze olsun faydam olsun istiyorum ve senden feyz alıyorum.. selam ederim

  10. Arkadaşlar abilerim kardeşlerim sakın ama sakın oynamayın ben bazı şeyler anlatacağım ama gerçek şeyler bunlar bende kumar bağımlısı biriyim ve buraya yazma sebebim ben gibi arkadaşların mağdur olmaması hayatlarını bitir memesi gerçekten arkadaşlar ne arkadaşlarınız kalıyor yanınızda ne sevdiğiniz insanlar kalıyor ben üç tane evimi arabamı işimi herşeyimi verdim bir anne oğluna keşke ölsen dermi annem bile en sonunda bunu dedi çünkü herşeyim bitti su anda kimse yanımda yok isim bile yok icra üstüne icra akillandim ama iş işten geçti şu anda cebimde bir liram yok arkadaşlar sakın oynamayın lütfen ben bu kanalı görünce yazmak istedim eğer bi kaç arkadaşım görür anlar

    1. @Mr Ecko Bir gecede nerede oynadin 33 bin euro ile üsdat,Belliki Almanya yaşiyorsun…Ayaga kalk hersey düzelir birdahada kumardan uzak dur…

    2. bittik yikildik 33 bin euro bi gecede gitti evde ne huzur kaldi nede baska bisey odama kitlendim sigara alacak param kalmadi

    3. @Sanal Kumar Bataklığı Allah gönlüne göre versin kardesim 👍 Allah yolundan ayrılma inşallah güzel günler göreceğiz.Belki bu dünyada olmaz ama eminim öbür dünyada bu yaptığımızın karşılığını alacağız.Bir kişiyi bile kumardan soğutmak dünyalara bedel.

    4. @İYİ BİR AMAÇ İÇİN EL ELE kendi bütçemi sarsacak miktarlarda kaybettim abi.. bu öyle bir illet ki bir ülkenin geleceğini yok edebilecek potansiyelde.. ülkenin durumu zaten ortada.. özellikle genç kardeşlerimizi ümitsizliğe kapılmış görüyorum bu ümitsizlik için de bir de kumara bulaşıyorlar.. ben onlara tabela olmak istiyorum.. yol ayrımına geldiklerinde hangi yola gidecekler bilemem ama ben hangi yola gitmeyeceklerini göstermek istiyorum..bu Bana da güç veriyor.. kendim de birçok şeyin farkındalığını daha net yaşıyorum..

    5. @Sanal Kumar Bataklığı senin yorumlarını çoğu yerde görüyorum sende Allah rızası için birşeyler yapmak istiyorsun ve belliki kumardan nefret eder olmuşsun.

  11. Arkadaşlar ben web tasarımciyim bu ilete 6 yıl önce başladım ilk basladigimda biraz kayıp verdim sonra misliyle kazandım birgün 10 bin lira yükledim ve 122 bin yaptım dedim ki tüm zararım çıktı birdaha oynamam yemin ederim en güvenilir site paramin üstüne yattı vermedi tabi bu süre zarfında başka sitelerden de oynadım kayıp kazanç falan baya zarara girdim bir bahis sitesi web sayfası düzenlemem için teklif geldi kabul ettim site müdürleri sahibi falan yemin ederim tirilyonluk adamlar demek ki dedim kazananı yok kaybedeni çok dedim neyse siteyi yaptım düzenlenledim adminatör (yönetici) bloguna kazananlar listesi var mesala 500 attınız siteye 2500 yaptınız site sizin ID nizi mail atar demeyin 200 kişi masada tek benimi takip ediyorlar die ediyor Ahmeti bitirip Mehmete geliyor Mehmeti bitiriyor veliye geliyor sonra bitirecek kimse kalmadı adranos die adlandırdıkları sistem var yani rulet blackjek gibi oyunların bahis alınan yüklü bölgeye değil az bahis alınan yere girer top blackjektede masada herzaman bot oyuncular var yani kazanan yok emin olun finanscilari var her üye para yatirdiginda bugünde kaslarımız geldi derler ve üye puanı var yani sizi sizden iyi biliyorlar bende çok para kaybettim ama bunları gördükten sonra kaybettiğime bile sevindim çünkü kaybım 20 bin eğer bunları görüp bilmeseydim eminim ki hırs yapıp 200 bin de kaybedebilirdim. Oyunuyan arkadaşlar biliyorum kazanamiyorsunuz veya seçtiğiniz sayının tam yanına giriyor busefer busefer deyip kendinizi bitirmeyin video atan site adamlarına itibar edmeyin hepsi yalan dolan site adamı değil resmen bloğu var site saha elemanı onlar sizin para attığınız kaybettiğiniz zaman 100 de 25 komisyoncular bu oyunlara gelmeyin kaybedecek daha neyiniz kaldı

    1. Mustafa Kansu kardeşim lütfen benimle iletişime geç 🙏 seninle konuşmam lazım bana bu işi daha detaylı anlatmanı istiyorum Instagram yazarmisin sana ulasabilmem için şimdiden Allah razı olsun🙏

  12. Gercekten üzülüyorum böyle insanlari görünce. Lutfen mantikli olun lutfennn

  13. Allah razi olsun sizin gibi iyi niyetli insanlar da varmis megerki 👍

  14. Buseferde rulete basladım kaybettigimi kazanmaya calisirken daha fazlasini kaybettim cok manidar bi cumle

    1. Bahis süründürür.Casino öldürür

  15. Kumar bağımlılığı ile mücadele grubunuza gelmek istiyorum.Yardim edin 😞

    1. @Ercan — videonun açıklama kısmında kardeşim.

    2. Watsap numaramı açıklama kısmında.Mesaj atın sizide kumar ile mücadele grubumuza dahil edelim.

    1. @İYİ BİR AMAÇ İÇİN EL ELE bugün gelmeyecek anladığım kadarıyla abi 🙁

  16. Ben kumar yüzünden kemik iliği kanseri oldum stresten 🙁 benide alın lutfen

    1. @Can Kargın pes ettim olmuyor oynadıkça kazansam bile yine kaybediorsun

    2. Öp başına koy 23 bin borcun olduğuna şükret basinin gozunun sadakasi olsun devam edersen keske 23 bin borcum olsa diye dua edersin

    3. Wp yaz konuşalım seni biraktirabilirim bu illet tamamen hile kazanamassin kardeşim

    1. 5434815441 watsap tan yaz eklim seni kardesim

  17. abi bende sizinleyim bu illetten elimden geldiği kadar sesimi duyurucam .Kendimi kurtarmam 3 sene sürdü.

    1. @Hüsamettin Bayın kardesim hersey irade bu oyunu oynayanlar ve oynacagin yerlerden uzak durucksin

  18. bu videoyu izleyip bir çok insan bıraksın bu kumarı inşallah

    1. @parapiskoloji hileli değil de oyun seni içine alıyor ve bitiriyor kazansanda kaybetsende tekrar oynayıp kaybedeceğini biliyorlar

Comments are closed.